Algemene informatie 1.1. De website www.seboos.be is informatief en illustratief van aard. De aangeboden producten en prijzen kunnen afwijken van de daadwerkelijke offerte. 1.2. Bestellingen kunnen uitsluitend worden geplaatst door erkende zakelijke partners van SEBOOS. 1.3. Particuliere klanten kunnen bestellingen plaatsen via erkende partners van SEBOOS. Een actuele lijst van partners is beschikbaar op de website. 1.4. Om een bestelling te plaatsen stuurt de partner (of de particuliere klant via de partner) een e-mail naar info@seboos.be, waarin wordt aangegeven welke producten gewenst zijn. SEBOOS stelt op basis hiervan een offerte op en verstrekt deze aan de partner.
Totstandkoming van de overeenkomst 2.1. Na goedkeuring van de offerte door de partner en betaling van het bedrag wordt de bestelling als geplaatst beschouwd en is de verkoopovereenkomst definitief gesloten. 2.2. Annulering van de bestelling is niet mogelijk. Wij raden aan uw bestelling zorgvuldig te overwegen voordat u de offerte accepteert.
Verzending 3.1. Leveringen vinden plaats binnen België en Nederland via een externe transporteur, georganiseerd door SEBOOS. 3.2. Verzendkosten zijn afhankelijk van het volume van de bestelling: 1 pallet = €250 (1–15 deuren en/en 1–15 kozijnen) of 1 pallet = €250 (1–30 deuren) 3.3. Transport omvat geen binnendragen; de partner is verantwoordelijk voor ontvangst en inspectie van de goederen. 3.4. Bij ontvangst dient de partner de zending direct te controleren. Eventuele zichtbare schade moet direct bij ontvangst worden gemeld. Latere claims voor mechanische schade worden niet geaccepteerd.
Levertijden 4.1. Alle deuren verkocht door SEBOOS worden op bestelling gemaakt, volgens de individuele configuratie van de partner. 4.2. Levertijden worden individueel vermeld in de offerte en variëren van 20 tot 90 werkdagen. 4.3. De genoemde levertijd is indicatief en kan wijzigen. SEBOOS is niet aansprakelijk voor vertragingen veroorzaakt door de producent of distributeur. 4.4. Voor vragen over levertijden of het afstemmen van een geschikte leverdatum kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Schadeclaims en garanties
5.1. Indien de zending zichtbare schade vertoont, dient de partner een schaderapport op te stellen in aanwezigheid van de transporteur en dit direct te melden via info@seboos.be.
5.2. Voor afhandeling van de claim dient de partner foto’s van de schade en het schaderapport te sturen. SEBOOS streeft ernaar de claim binnen 14 werkdagen te behandelen.
5.3. De partner draagt de transportkosten naar de producent in geval van retour of reparatie.
5.4. SEBOOS fungeert als intermediair; de verantwoordelijkheid voor producten, garantie en reparaties ligt bij de fabrikant. SEBOOS ondersteunt de partner bij het contact met de fabrikant voor garantieclaims of reparaties.
Slotbepalingen 6.1. SEBOOS behoudt zich het recht voor deze voorwaarden te wijzigen. Wijzigingen zijn van kracht vanaf publicatie op de website. 6.2. Voor alle niet-regelde kwesties zijn de bepalingen van het Belgische recht van toepassing.